Nekad baklava761 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? dolma76ett

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-17 164521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i ett scenario med två poliser (en tjej och en kille) när dom stoppade mig för ingen anledning alls och började hitta på att jag gjort saker så jag började åka iväg sen när dom kommer och är lakka och undrar varför jag drog så sa jag för att du och din horkollega har försökt sätta dit mig i 4 år.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte med min bil så sätter dom på blåljusen och stannar mig. Då kör jag över till sidan och frågar vad jag har gjort. Frågade eftersom jag följt alla trafiklagar och inte är efterlyst. Då säger dom att jag har gjort något som heter förebyggande av allmän ställning och jag vet inte ens vad det är. Då förklarar dom att jag låtsas vara advokat vilket jag inte gjort har försvarat mina vänner i förhör som en privatförsvarare (inte advokat) och nu försöker dom som försökt sätta in mig jätte länge sätta dit mig för det. Så jag började åka iväg och då blir dom arga stannar mig igen och då frågar dom varför jag drar iväg och då säger jag för att du och din horkollega har försökt sätta dit mig i 4 år. Efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och. Asså jag hade kunnat valt ett annat ord än horkollega typ som idiotkollega osv. Men det var ett scenario och menade inte att den kvinnliga polisen var en hora mena liksom hans "horkollega" asså som att jag skulle säga idiot kollega liksom. Jag sa liksom inte till henne jävla hora. Menade absolut inget mot den kvinnliga polisen och tycker att ni borde ge mig en till chans då detta inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming då jag inte rpa på skador efter en liten krock i en skottlossning med det lärde jag mig att alltid rpa på mina skador oavsett om det är små eller stora.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja ett annat ord än horkollega t.ex idiotkollega eller något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda ordet hora på servern då folk kan missuppfatta vad jag menar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka