Accepterad bajsapa123 | Ban Överklagan [Marre1626]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? Marre1626

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-06-01 19_48_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag gick in på Marja Lisa och betedde mig illa mot personal och så slog jag ihjäl honom med ett basebollträ. Sunt Förnuft (§ 4.1i), RDM (§ 4.1a)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare kom precis till Marja Lisa och sedan stötte vi på en person som jobbade där sen sa jag någonting sedan sa han nåväl nåväl då sa jag ska du ha stryk då sa han kom då och då började vi slåss sedan när jag låg ner tog han fram basebollträ sedan när jag ställde mig upp tog jag fram basebollträ och misshandlade honom med ett "vapen" på allmän plats sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel det var absolut inte än felaktig ban för att jag tog fram ett basebollträ på allmän plats och det är inte konsekvens tänk eller realistiskt tänkande gällande "vapen" om man vill kalla det vapen, men det var mitt fel för att jag slog ihjäl honom med basebollträ.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av de genom att jag har läst reglerna efter varje gång jag blivit bannad så att jag inte begår samma misstag som jag gjort för att bli bannad och förhindra det att det inte händer igen och jag har lärt mig att inte slå ihjäl någon på allmän plats och bete mig på Marja Lisa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda skulle kunna varit att jag lämnar mitt basebollträ i bilen och inte har på mig det och inte starta bråk med personalen och istället bara inte sagt ska du ha stryk och istället ignorera honom när han sa nåväl nåväl och gått därifrån istället för att jag och han skulle börja slåss med varandra och då hade detta inte hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av denna ban att jag ej ska gå runt och bete mig illa mot personal eller andra personer över huvud taget och att inte starta bråk på allmän plats och misshandla de med basebollträ, jag har också lärt mig att jag ej ska använda mig av ett vapen på allmän plats och att bete mig mot alla generellt och bete mig på Marja Lisa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den. 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka