Accepterad bajsapa123 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-10 230616.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av COL och jag tror att han valde att banna mig på grund av att jag körde på berg med en helt vanlig sportbil även att jag hoppade ut och rikta på tre personer helt ensam och därefter att jag riktat på de så började jag skjuta mot en av de i benen. Detta kommer EJ att ske igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad av COL så var det så att jag åkte runt i sandy tills jag fick syn på några vi har krig med och jag påbörjar en biljakt med dessa individer och när vi kommit en bit bort där jag såg de så började de köra upp på ett berg, först följde jag en stig sedan körde jag rakt upp på berget mot dessa individer, när de åkte ner från berget så hoppade jag efter de och sedan efter denna händelse vid berget så hoppar jag ut och riktar på de direkt när de står stilla (jag såg det som en chans att kidnappa) och det hoppar ut tre personer, sedan fokuserar jag på en person och ber honom lägga sig på marken så jag kan ta de andra två men han lyssnade och jag börja skjut mot hans ben och därefter springer hans polare bakom bilen och börjar skjuta, jag dödar honom och han jag bad om att lägga sig ner försöker skjuta mig men jag döda honom och sedan var det en kvar som jag kidnappade och körde iväg. Någon dag senare när jag skulle gå in så fick jag denna ban för att jag körde på berg och hoppade ut och sköt tre personer. Detta kommer EJ att ske igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig utan det är COL som tar rätt beslut genom att han väljer att banna mig och dra mina roller för att det var ett ganska grovt regelbrott, genom att jag bryter mot flera grundregler till exempel som PWG, Shoot-On-Sight, Mild Brist På Social RP osv. Denna ban är ju som sagt inte felaktig eftersom att det är jag som gör fel för att jag inte tänker innan jag börjar begå regelbrott, det fanns liksom ingen konsekvens tänk i just detta scenariot och varför vet jag inte, men det var fortfarande jag begick regelbrott inte de det är därför jag sitter och skriver. Den är inte felaktig eftersom att det är så många regelbrott i det scenariot att jag förtjänar dessa konsekvenser på grund av mina beslut genom att jag begår regelbrott och inte tänker mig för innan jag gör vissa saker. Det som hände var att jag gjorde massor av fel och COL gör rätt beslut som sagt genom att han väljer att banna mig eftersom att det är så många fel i detta scenariot som sagt. Detta kommer EJ att ske igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare brutit mot regeln PWG och genom att jag vart bannad så har jag studerat mina misstag och utvecklat min rp på skador. Det som hände var att jag flippade med min bil och inte rpade tillräckligt på mina skador och blev bannad för PWG och jag lärde mig att utveckla min RP inom skador. Efter att jag studerade misstag så har jag ej blivit drabbad av en ban som bryter mot regeln PWG eftersom att jag lärde mig av mina misstag. Eftersom att jag studerade mina misstag så har jag ej efter den bannen någonsin blivit bannad för PWG sedan dess! Nu när jag fick denna ban så fick jag ban beviset skickat till mig så att jag kunde studera mina misstag som jag har begått och nu när jag har studerat dessa bevis så har jag lärt mig att jag inte ska åka på berg och hoppa ut och rikta på tre personer helt ensam, och att inte skjuta utan att prata. Nu efter att jag har väntat ut min ban och tänkt på de misstag jag har gjort så kommer jag ej att bli bannad för det här något mer! Detta kommer EJ att ske igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle gå tillbaka i tiden så hade jag istället för att kört på berg kunde jag ha tagit en annan väg än att jag ska köra upp på ett berg med en sportbil bara för att fortsätta biljakten eller så kunde jag väntat nere på marken och väntat tills de vände om och då hade jag kunnat fortsätta biljakten på det "rätta sättet" om man vill säga så. Det som även hände blivit annorlunda är att istället för att hoppa ut och rikta direkt så kan jag prata med de innan och fråga hur många de är i bilen innan jag hoppar ut och riktar så det inte blir att jag hoppa ut och riktar på tre eller fem person till exempel. Det jag även kunde ha gjort är att jag inte skulle börja skjutit mot han som skulle lägga sig ner på marken, jag kunde bara ha bett honom att hoppa in i min bil så vi båda kunde slippa att skjuta mot varandra. För det första hade jag till exempel kunnat lyssna hur många som prata för att det var flera som pratade samtidigt och genom att jag lyssnade så hade jag kunnat räkna ut hur många personer som satt i bilen innan jag hoppade ut och rikta mot tre personer. Detta kommer EJ att ske igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni skulle unbanna mig (förhoppningsvis) för det första har jag lärt mig att jag EJ mer ska köra en helt vanlig sportbil på berg och att jag sedan ska hoppa från berget utan att jag skriver till exempel /me ont, för det andra så kommer jag inte att hoppa ut och rikta på folk innan jag haft en ordentlig konversation och jag ska veta hur många de är innan jag ens ska hoppa ut, för det tredje så kommer jag inte skjuta de utan att jag haft en ordentlig konversation som sagt i den andra punkten, för det fjärde bara för att jag ser en bil som är med i ett gäng jag har krig med måste jag inte alltid följa efter för att till exempel kidnappa eller skjuta utan istället bara prata utan att man måste skjuta eller att kidnappa hela tiden tillslut blir det inget roligt. Om ni skulle unbanna mig så kommer ni att se en förbättrad "vanlig rp" och att jag kommer att ha en väldigt mer förbättrad och utvecklad rp som kriminell från mig på denna server. Detta kommer EJ att ske igen! (som du ser har jag valt att vänta ut 15 dagar av min ban och tänkt efter på vad jag har gjort)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att den blir nekad om jag ber om att den ska bli läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka