Accepterad bajsapa123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-10-22 19_14_20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag stormade ett gänghus själv och sköt alla som var där och han klassade det som terrordåd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stormade de för att de skjutit ur sitt hus och jag stormade själv, sedan när jag börjat storma så märker jag att de jag skjutit får ress och sedan blir jag bannad för terrordåd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det ej var en felaktig ban eftersom att jag stormade ett gänghus helt själv utan att berätta att jag skulle göra det och sköt alla jag såg, jag tycker denna ban var bara mitt fel eftersom att jag stormade själv som sagt och att jag bara sköt alla utan att prata.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av de genom att jag har läst reglerna efter varje gång jag blivit bannad så att jag inte begår samma misstag som jag gjort för att bli bannad och förhindra det att det inte händer igen och jag har lärt mig att inte slå ihjäl någon på allmän plats och bete mig på Marja Lisa. (Detta är min första p-ban)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att strunta i att storma själv genom att bara åka iväg från de när de sköt från huset på mig, jag hade kunnat gjort ett bättre scenario genom att planera med min boss eller vad man än nu gör och göra ett större roligt scenario istället för att jag ska skjuta alla och göra ett tråkigt och kort scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra för hastiga beslut och att jag har lärt mig att inte falla för grupptryck, jag har även lärt mig att ingen annan server är lika bra som denna server och att jag ej ska skjuta direkt och göra ett större och roligare scenario och spela för motpartens vinst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den. 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka