Accepterad Bajbyboo | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013016573/

Ditt Hex-ID: 11000013ebfb3fd (Hex)

Vad är din discord tagg? Bajbyboo#7982

Vem var det som bannade dig? lallish

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var i th och kastade ut mitt vapen, sen skrev dom att jag inte rpade på lapp, vilket jag inte fattar, han skrev /me lapp: vagos hälsar inte skriver lapp utan bara /me lapp vilket jag inte fattade, sen skrev jag ändå /sme lapp: vagos hälsar, innan dom hade släppt mig, ni kan kolla logsen på det också

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vagos skulle storma santos och då åkte jag runt huset och stannade för att skjuta dom, då sköt dom mig och jag blev ragdollad och dom började rikta, sen tog dom mig i th och åkte iväg, sen när vi var påväg till ett privat ställe så kastade jag ut mitt vapen för jag rpade att jag kastade ut det ur bilen, sen när vi kom till en privat plats så började båda loota mig och sen dödade mig, sen då satte dom en lapp på mig vilket jag inte förstog för ens typ 3 min senare då jag skrev /sme lapp då jag fattar inte hur jag inte rpade på lapp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var typ båda, jag gjorde fel som kastade ut vapnet vilket inte var så smart, men det andra tycker jag är felaktigt enligt mig, sen är det staffsens beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för failrp innan och det var för att jag inte rpade på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ge fan i att slänga ut det, och skrivit /sme lapp direkt, men dom skulle kunna skrivit /me skriver lapp, och sen sätter på lapp. vilket jag tyckte var otydligt så det var därför jag inte skrev direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag, jag ska bara fortsätta scenariot och inte använda mig av failrp för att förhindra scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka