Accepterad Tryxz | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? liamswe27 men hassan321 och enzo va med och tog beslutet och mina roller skulle dras också

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 131922.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade och årkade inte rpa sceanariot när dom bara skrev massa lappar med nedsättande saker som /me lillens hund och /me vovve bara sånt och när d om har dålig rp har jag ingen lust och rpa med dom men fattar att de va fel och jag ska skärpa mig men jag årkar ändå inte rp när dom säger att jag ska vara doms vovve och sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av några jag inte ens vet villka dom är men iallafall så tog dom mig och min kommpis till gäng huset och då så började det helt okej med sedan så började dom göra /me lapp: lillens vovve och /me lapp vovve och sånt och ifall jag inte minns fel så har 320 själv sagt att detta inte är okej men då tappade jag motivation till att göra ett bra sceanrio och fixa det men jag offrade mig att betala ut mig men dom ville inte släppa mig för en summa så dom tog mig ut till doms ute ställe som är rätt högt upp i luften och dom sa hoppa ner då hoppade jag ner och började springa så att jag klunnde gömma mig någon stants ifrån dom sedan så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och asså fattar att jag istället skulle rpat färdigt sceanriot sedan gjort en report om att dom gjo0rde fel och sånt men hoppas ni fortfarande kan sätta er i min position att det inte är så kul att rpa färdigt sceanriot ifall dom ska förnedra och sätta lappar som de står vovve på och sådant

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat här länge så har ju gjort fel under den perioden men mesta bannsen är pwg och suntförnuft när man har gjort små fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle ha rpat färdigt sceanriot sedan gjort en report och skickat in clips och haft så bra rp nivå de går under sceanriot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rpa färdigt och sedan göra report och inte sänka min rp nivå bara för att dom inte har en hög

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka