Nekad Bajbyboo | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme...

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: Bajbyboo#7982

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Det som får mig till att ansöka som staff på unive Roleplay är för att jag tidigare har varit en del av staff teamet och vill gärna starta igen främst för att jag tycker krim är lite si sådär, det blir skottlossning varannan timme och drivebys hela tidn och jag är ganska trött på det, men jag tror fortfarande att det skulle vara väldigt kul att vara staff och jag vill testa på att vara den som hanterar krim rpn och andra saker på servern istället för att vara den som är med i rpen. Jag kommer fortfarande rpa fast inte med lika stor inverkan och aktivitet. Rp har jag inte direkt tröttnat på men jag vill bars byta concept för att få testa på något nytt. Jag skulle säga att rp just nu på unive är helt okej men det kan ju såklart förbättras. Hade jag blivit staff hade jag kanske insatt mig på kriminell Ansvarig. Tycker att vissa kriminella har en powergaming rp eller att de alltid vill vinna och inte spela ut på de. Jag gillar starkt community och ett starkt staff team och tror också det blir roligare att vara med i unive ifall jag blir staff igen. Jag anser även mig själv som ett passande person för denna positionen och lovar att inte saba chansen. I ärenden kommer jag alltid vara formell och inte vara på någon av parternas sida vilket jag tycker man ska vara som staff. Vet att vissa får komma undan med bans eller andra saker bara för att de känner högt uppsatta personer men så vill inte jag hade. Namn kommer inte nämnas. Hoppas att detta är lite mer utvecklat. Jag tar kvalite över kvantitet och visar hellre med egna ögon än att skriva det.
Jag kommer även bemöts folk trevligt och alltid försöka hjälpa de. När det kommer till att rpa är jag väldigt kunnig. Jag vet i alla regler här på unive och samt lite kriminella regler. Dysnc och annat vet jag hur man ska hantera. Sker det en dysnc ingame tycker jag man ska rpa på den, samma med missclick. Det är något man råkar men man kan inte bara strunta i det. Det blir även roligare enligt mig ifall man fullföljer denna "dysnc" eller annat.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpn, det sker så många pittningar och så många onödiga skottlossningar så man blir nästan trött. sen är det många olika problem men jag tycker att krim rpn är prio 1

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att det ända sättet att lösa problemen är att man sätter dom som är krim ansv endast på kriminella ställen osv, jag tycket det är viktigt att ha ett organiserat staff team istället för att vissa speccar där dom vill.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är väldigt viktigt, man ska ju alltid vara professionel när man jobbar som staff eftersom att man är serverns förebild så ska man ju vissa dom spelare som har gjort fel hur det faktiskt ska gå till.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vaknar klockan vaknar 7, går till skolan och slutar 15:45 långa dagar 13:55 på korta, efter det så spelar jag till 8-9 tiden och sen så går jag och sover, sen varierar det på helger

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på den länge men kom tillbaks från en ban. men efter bannen har jag spelat i ungifär 3 veckor

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har ägt egna servrar innan och jag har varit staff på Unive innan och känner mig redo för en ny chans som helper vilket jag tror jag kan klara av och jag har varit servervakt innan och ser många som -repar staff rollen för att dom inte säger att dom är snabba på helps, jag som staff skulle vara väldigt aktiv och kan spela väldigt mycket då jag inte har nån typ av träning längre.

Sen har vi Servervakt kommandon:
/svban
/kick
/dv
/toggleid
/revive

Och staff kommandon:
/kick
/dv
/revive
/sqlban
/Ban
/undan
/sqnbanoffline
/sqlunban+
/clearchatforall
/clearchat
/freeze
/unfreeze
/noclip
/bring
/goto
/tp
/tpm
/pm
/m
/skin
/spec
/v
/setjob
/toggleid
/togglename
De där är alla staff relaterade kommandon jag kan och jag vet doms betydelse.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don, jag tycker att donations ansvarig är ett för stort jobb för en ny staff och speciellt mig, då jag aldrig har jobbat som det innan, jag kmr försöka förbättra mig inom staff yrket innan jag ska börja med det yrket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka