Inaktuell Bajaherre11 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Cladde

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Ditt discordnamn: Cladde

Ange ditt födelsedatum 24 April 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive för att jag tycker det är kul att hjälpa andra spelare och göra servern bättre för alla. Jag gillar att vara en del av communityn och känner att jag kan bidra med bra energi och ett lugnt sätt att lösa problem. Jag tycker också det är roligt att vara med och skapa en schysst och rolig miljö där alla trivs

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland känns det som att nya spelare inte får tillräckligt mycket hjälp eller information när de börjar spela. Det kan göra att det är svårt att förstå allt och att vissa tappar intresset. Jag tror också att det ibland kan bli lite oreda när det är mycket folk på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle försöka vara extra aktiv i support och hjälpa nya spelare så mycket jag kan. Jag vill också jobba tillsammans med resten av staff för att hitta bättre sätt att ge information till nya spelare, kanske genom att göra enklare guider eller vara mer synliga i början av deras spelande. Det är viktigt att alla känner sig välkomna och får en bra start.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell betyder för mig att man alltid är rättvis, lugn och respektfull mot alla, oavsett situation. Det är viktigt att inte låta känslor ta över och att kunna hantera konflikter på ett moget sätt. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern och måste vara ett bra föredöme för andra spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer fokusera på staff arbete mest sedan göra skolan o kanske Rp när jag har tiden efter att jag har lagt ett par timmar (3-5h) på staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började rpa i mars här på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är sv just nu och har varit ma men det var inte riktig min grej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Specca, support.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det tror jag inte.

Senast ändrad:
+rep kan allt regler och liknande borde få ta steget att bli staff

Tillbaka