Antagen Bad.InBed | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bad.InBed

Medlem
Meddelanden
704
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Bad.InBed

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2003

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv på Servern och känner att det är dags att erbjuda min hjälp med att styra upp och få in seriösa och sociala rpare. Har haft det i tankarna ett tag då jag ofta har massor tid där jag inte riktigt gör något irl som jag med glädje hade kunnat lägga på förbättring och utveckling av Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är disciplinerad, mogen samnt har en hög aktivitet på servern och har en hög erfarenhet av att bemöta “kunder” (Möjligt nya medlemmar).
Jag är en väldigt social person och att få möta nytt folk och ge dom det sista “pushet” för att komma in i våran server är ett jobb jag med glädje hade tagit på mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig tycker jag att det är viktigt att bemöta dem främst med respekt och så som du själv vill behandlas, men också på ett sätt att dom inte är nervösa och kan prestera på bästa möjliga sätt. Samma gäller om de är otrevliga eller inte. Ska hållas lika proffsigt om de är medlemmar, icke medlemmar eller staff.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att de ska hitta rätt väg in i Unive och deras spelstil om det så är polis, krim eller lagligt och sedan bidra med en hög RP nivå så alla kan ha kul på servern!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög RP samt socialRP är ett krav enligt mig. Sen ska de kunna hålla sig till serverns regler och ju kreativare scenarion ju bättre.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ha fokus på forumet såklart och aktiv med intervjuer. Kommer visa dom nya top klass “service” och även hjälpa dom så gott jag kan ifall det skulle vara oklarheter som dom behöver hjälp med. Kan även hjälpa till in game med reports, specc m.m Som utsidan av Unive kommer jag göra mitt absolut bästa för serverns utveckling och trivseln av de nya spelarna samt äldre.

Hur ser din aktivitetet ut? är inne och spelar typ 8-10+ timmar om dagen så har rätt så mycket tid på mig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

+REP grabben kan allt hjälpt jätte mycket med allt ingame lärt en mycket och kan myvket om regler och åtgärder som ska tas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka