Antagen baconpankaka | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baconpannkaka

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
420
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Fransson

Ditt discordnamn: baconpankaka

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 1873

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff tidigare på unive (11 januari - 2025) och tyckte det var roligt, men jag sa upp mig för att jag ville rollspela mer. Nu är jag redo för att hjälpa till igen! Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag anser att det tar längre och längre tid för att få svar i /report eller /help. Jag kommer att bidra med god stämning i varenda ticket, report och staff ärende. Mitt motto är att jag ska behandla som jag vill att andra ska behandla mig. Jag har en förmåga att hålla en positiv ton även under press, vilket jag har fått positiv feedback på, förra gången jag var helper. Jag är också alltid öppen för att lära mig och utvecklas för att ge bästa möjliga support. Jag tror att jag kan bidra med en go stämning för staff-teamet. Och det tror jag gör att fler staffs möter spelare med god ton och respekt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att reglerna powergaming , sunt förnuft och fear rp inte följs. Det tar även lång tid att få svar i vc support kanalerna. Samt reports ingame.
Något mer som inte funkar är att det lallas mycket vid sjukan och att det står fordon över hela servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att jag och staffteamet kan lösa regelbrotten ovan genom:
Powergamin, sunt förnuft - åskåda slumpmässiga spelare för att undersöka deras rp nivå. Jag har sätt många som som inte rpar på sina skador för att "ingen ser". Detta är ett strikt regel brott och jag kommer tillsammans med staff-teamet ta åtgärder.
Fear Rp - Jag tror på att åskåda senarion för att se medlemar som inte Rpar på rädsla när de är till exempel gissla.
Svar i support - Jag kommer att vara aktiv på att svara på reports och support vc samtidigt. Om fler staffs är aktiva i support kanalerna bidrar det med kortare väntetider i väntrummen.
Lall på sjukhuset - Sjukhuset är ett ställe där jag har spenderar mycket tid som sjukvårdare. Så jag har koll på vad sjukvården tycker och vad som händer. Jag kommer spendera mycket tid på att specka vid sjukan och samtidigt ta reports.
Bilar ståendes på gator - Snabbt och enkelt svar, dv alla bilar jag ser som står dåligt och orealistiskt på gatan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att agera professionellt eftersom det uppfattas respektingivande och kompetent. Om man uppfattas på det viset ger det ett bättre och trevligare staff arbete. Att agera professionellt är också att behålla en lung och trevlig ton under hela ärendet. Att vara professionell är även att kunna ta kritik och feedback. Jag anser att jag kan ta båda.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att spendera mycket tid som Helper eftersom det behövs, för att åtgärda problemen ovan. Jag går i skolan mellan 8 och 15:35. Och har träning flera gånger gånger i veckan men annars har jag fritid mellan 16:30 och 23:30. På helger kommer det bli fler timmar som staff. Men jag kommer även spendera min fritid på att vara med polare samt att rollspel lite på min sjukvårds karaktär. Men den större tiden kommer att gå till att vara Helper. På helger kommer jag att kunna vara aktiv till senare på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive lite till och från men första gången var 2021. Jag blev medlem på Unive 2024-11-24, sedan dess har jag inte spelat på någon annan server än Unive. Och nu förstår jag varför Unive är den bästa servern!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp! Jag har både varit staff och delägare på olika FiveM servrar. Min rp och staff karriär startar 2019 när jag fick min första dator. Då började jag först rpa på ERLC i roblox. Jag blev först admin på en server. Efter det gjorde jag valet att skapa min egen ERLC server. Då var jag ägare på en av de största servrarna. När den servern började dö ut skapade jag ett eget roblox spel. Det spelet flög inte så bra och hade 12 spelare inne som max. Två år senare började jag med FiveM jag blev högt uppsatt på en FivePD servrar. Ett år senare lades den serven ned och jag gick vidare till FiveM Rp. Jag blev Admin i en mindre roleplay server och där av lärde min många cmds. Som till exempel: Samtal, noclip, togglename, "pg down" visar spelar id. Dv och revive. Jag har även varit helper tidigare på unive. Men nu är jag redo för att bli Helper på unive återigen!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, 😃

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka