Nekad babyfreaky | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 19 Juni 2005

Vad heter du på discord? bart simpson#4286

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 260tim

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara ganska aktiv på servern för förra gången jag var polis så jobbade jag jätte mycket! då mina roller försvan som menas 0-5tim per dag

Vad heter du? Joel Lofgren

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag har varit polis för typ 3v sen då mina roller försvan av felaktig ban!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigaste är att befolkningen känner sig trygga i stan! och att kunna stoppa Fortkörare samt rån!

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet ganska mycket om Yrket där! då jag har varit polis och jag var inspektör där!

Har du några tidigare erfarenheter? jag har mycket erfarenheter då jag har varit på mycket larm och rån samt fort körningar MM, jag har haft in personer i fängelset mm!

Hur är du som person? Jag som person är ganska snäll och är god och jag brukar vara snäll mot folk! jag blir inte lätt arg där jag är mäst glad!

Är det något vi bör veta om dig? Nej men jag vill gärna börja Jobba hos er eftersom jag var inspektör och jobbade här! tänkte åå fråga om jag kunde få tbx mina roller där!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka