babyfreaky | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Löfgren

Vad heter du på discord? bart simpson#4286

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? dessa tinder kan jag spela i en vecka
Mån 10-24
tis 10:24
ons: 10:24
TIS: 10:24
Fre: 13:24
Lör: 14:24
Sön: 14:24

när skolan går igång

Mån 15:00-22:00
Tis 14:00- 22:00
Ons 15:00-22:00
Tor 15:00-22:00
Fre 15:00-24:00
Lör 10:00- 24:00
Sön 10:00-24:00

Berätta om dig själv Hej jag heter Joel. Jag är 16 och jag tycker om att spela på min fritid! jag älskar att spela RP på Unive då jag har spelat på Unive länge! jag själv tycket att jag är snäll och jag är rolig! jag brukar oftast vilja hjälpa till med olika saker! Jag tycker ockås om att spela fotboll men att spela på Unive kommer långt förre allt!

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag skulle ha gjort om jag skulle bli staff är att utveckal servern ifrån lallare och de som inte följer reglera på servern! försöka ta bannöverklagelser MM! men jag hade mäst varit IG och hjälpa till med personer/spelare som lallar och hjälpa de som behöver hjälp och de som skriver i /report eller /help ! och eftersom jag är polis så kommer jag också kolla på polisens jobb och hur de jobbar i trafiken MM! jag hade också varit gansak aktiv inom /report för att så många persoenr får hjälp!

Hur länge har du spelat på Unive? 6mån och jag har rpat varje dag sens jag började! men gick med i forumet för ungefär 4månader sen!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? det som får mig att vela ansöka till support är förrat många spelare lallar på servern och som sagt det behövs supports i nuläget! sen vil jag också hjälpa till med severn så mkt det går för att hålla server på topp eftersom det är 200-400 spelare inne på servern nästan hela tiden!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag tror jag kan göra är att kunna banna lallare och de som inte följer reglerna inom Unives fiveM regler! typ som att VDMa eller RDMa! alltså de som gör regelbrott! och att arbeta hårt för att sen kunna få bort alla lallare härifrån, jag kan också bidra med att kunna ta support ärenden MM.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det kan man säga för att jag är just nu SV=servervakt på servern och jag har bannat och kickat lallar och de som gör regelbrott! jag kan också olika kommandon som är viktigt att kunna som sv och staff!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring (Id), /spectate (Id) du kollar på spelaren, /sqlban (Id) bannar personen med IDt, /togglename (man ser spelarens namn samma med /toggleid man ser personens ID, /noclip (man åker runt i världen utan att någon ser dig, /dv ( du tar bort ett fordon, /setjob (ID) du ger spelaren ett jobb, /v ( du tar fram ett fordon,

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, det skulle jag säga och så gillar jag att lära mig saker MEN det beror på vad:

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag hade aldrigt spelat på någon annnan server då detta är den server som jag tycker är bäst! Men ja!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? NEJ!!

Discord: Bart simpson#4286
öppen PM : snabba svar
SV icke support

1626823280202.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka