Dominic Toretto
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 15 Juni 2007
Vad heter du på discord? dom toretto#3622
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 60
Hur aktiv kommer du att vara? jag kan jobba 3-5 timmar.
Vad heter du? Dominic Toretto
Hur gammal är du? 54 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja det är jag.
Varför vill du bli polis? Jag har mött många kriminella i mitt liv och jag vill ta fast dem. Sedan Har jag själv varit kriminell. Men jag vill vända mitt liv i rätt väg.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man kan jobba med olika personer och kunna hålla sig lugn.
Vad vet du om yrket i helhet? Min kompis var polis och han berättade mycket hur det är att vara polis. S edan har jag jobbat som ordnings vakt.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på mecko, Ulla-Karin och Securitas.
Hur är du som person? Jag är en lugn person och ganska glad av mig. Jag är stark, snabb och är bra på att simma.
Är det något vi bör veta om dig? Jag kan jobba övertid ifall det behövs
Vad heter du på discord? dom toretto#3622
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 60
Hur aktiv kommer du att vara? jag kan jobba 3-5 timmar.
Vad heter du? Dominic Toretto
Hur gammal är du? 54 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja det är jag.
Varför vill du bli polis? Jag har mött många kriminella i mitt liv och jag vill ta fast dem. Sedan Har jag själv varit kriminell. Men jag vill vända mitt liv i rätt väg.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man kan jobba med olika personer och kunna hålla sig lugn.
Vad vet du om yrket i helhet? Min kompis var polis och han berättade mycket hur det är att vara polis. S edan har jag jobbat som ordnings vakt.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på mecko, Ulla-Karin och Securitas.
Hur är du som person? Jag är en lugn person och ganska glad av mig. Jag är stark, snabb och är bra på att simma.
Är det något vi bör veta om dig? Jag kan jobba övertid ifall det behövs