- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 1
Vad ska gänget heta? Bictor
Vad heter du i verkligheten? Hampus
Ditt födelsedatum: 11 Mars 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag jag är innne.
Hur många timmar har du på Fivem? circa 700
Berätta om din karaktär: Gangster, jag är orten bror.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? för jag är gatans konung, och för att jag becknar hårt... yanni
Har du några med dig från start med gänget? Ja min broder mohammed bre.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Största gänget i staden vi ska ta över gatorna och döda alla.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Mycket jag var med i både bloods och crips.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? MYcket jag ska vara loyal och sköta om gatorna som gangster.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Mycket vi ska kunna vara transport och polis på gatorna bre.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi rp'ar alltid och inte bryter mot reglerna
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag har hök ögon.
Hur hanterar du kritik? Mycket bra.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Kanske inte jag och mina brorsor kommer nog sluta.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bre.
Har du läst våra Regler? Ja bror, såklart jag har.
Vad heter du i verkligheten? Hampus
Ditt födelsedatum: 11 Mars 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag jag är innne.
Hur många timmar har du på Fivem? circa 700
Berätta om din karaktär: Gangster, jag är orten bror.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? för jag är gatans konung, och för att jag becknar hårt... yanni
Har du några med dig från start med gänget? Ja min broder mohammed bre.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Största gänget i staden vi ska ta över gatorna och döda alla.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Mycket jag var med i både bloods och crips.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? MYcket jag ska vara loyal och sköta om gatorna som gangster.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Mycket vi ska kunna vara transport och polis på gatorna bre.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi rp'ar alltid och inte bryter mot reglerna
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag har hök ögon.
Hur hanterar du kritik? Mycket bra.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Kanske inte jag och mina brorsor kommer nog sluta.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bre.
Har du läst våra Regler? Ja bror, såklart jag har.