Accepterad Babbeon | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babbeon

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198359869739/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbe#3491

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2008

Berätta om din karaktär. Namn : pär
Ålder : 25
pär föddes den 2 oktober 1996 .

pär föddes i den 2 oktober 1996. pär har alltid varit mycket finurlig och älskade att vara med sin bror Mateo. pär var väldigt lugn. Han var en i mängden, tillskillnad från sin bror Mateo som alltid ville stå i rampljuset, och få uppmärksamhet. pär hade det tufft i skolan. Han var inte tillräckligt smart och blev därför oftast slagen av lärarna. En ritual i Ryssland som oftast utfördes när en elev inte hade betett sig eller inte lyssnat på sin lärare, var att bli slagen. I skolan hade pär svårt för sig. Men hemma var det inte annourlunda. Med en pappa som var alkohol påverkad nästan mer än nykter och en mamma som satt inne på behandlingshem för narkotikabrott. Blev det både svårt för pär och Mateo att leva. Tillslut bestämde de sig för att bege sig långt bort. Till en bättre plats. De flydde till Haiti. Via en lång båtresa där de fick skjuss av den lokala fiskaren i staden vid namn och Rios. När de anlänt till Haiti började de få riktiga problem. Men tur var så löste de sig. De hittade en snäll gammal dam som lät de bo i hennes lilla stuga. Även att få mat av henne, dock behövde de jobba för henne i hennes sy fabrik. Vilket var en ren plåga. Men tillslut fick både pär och Mateo nog, de valde att flytta och börja jobba på ett nytt ställe. Där gjorde de fina rockar som sedan såldes på torget. Efter 3 års arbete hade de äntlign råd med något de länge velat göra. En flygbiljett till Sverige. I Sverige ryktades det om en helt ny stad vid namn Agency som behövde medborgare. Det ryktades även om att det var mycket bättre jobb och arbetarvillkor. Denna chans kunde de bara inte förlora.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer maxas mitt rp så att det blir bra scenarion och så att det jag kan få fler jobb alternativ t.ex. så jag kan bil polis och rp som polis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är för att jag tycker att den här server är bra och jag har vart in nån gå på server och den var bra för jag tycker att det är bra rp på server

Hur hittade du Unive? min kompis spelar på den och jag vill också spela på den så jag fick dc och

Vad har du för mål med ditt rollspel? det är nog att bil polis och har roligt när jag rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är har roligt när jag rp och att bil polis det är mina mål när jag spelar på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka