Accepterad babbendensnabbe | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199620117501/

Ditt Hex-ID: steam:110000162ef53fd

Vad är din discord tagg? babben135_94993

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: IMG_5793.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning varför jag blev bannad. Jag har aldrig försökt fuska på något spel överhuvudtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var inne på sjukhuset och skulle springa ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad av anticheat och jag har aldrig någonsin fuskat på något spel 1. jag vet inte hur man gör 2. jag hatar folk som ska fuska, de förstör bara spelet. jag hoppas verkligen att du som kollar på denna verkilgen tar bort min ban och gör så jag har mina roller kvar, för detta spelet betyder väldigt mycket för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban på 3 dagar men då var jag väldigt ny till fivem och jag körde en polis bil. Jag hade ingen aning om att man inte fick det. men nu vet jag mycket mer om vad man får och inte får göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag har gjort för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något av den här för jag spelade bara som vanligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag absolut,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka