Nekad babay0041 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Babay

Vad är ditt Hex:ID 11000014d5128d6

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktivt deltagande i servern, brukar väl vara runt 5h per dag. Självfallet mer på helger lov osv

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1155266783993921596/1210603476049203290/image.png?ex=65eb2958&is=65d8b458&hm=44f1ea9eef82b81f3e4d28d0a51015d32a8404ecdc8e6369e57cc59481ed19a3&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att dels underlätta för staffsen genom att återgärda det regelbrott som man ser. En servervakt ska banna/kicka vid regelbrott eller /m personen för att personen ska förstå att det är fel. Men även rensa det lallare som bara spelar för förstöra för andra som vill ha kul. Det viktigaste för en servervakt är att man ska banna det solklara regelbrott som man ser och inte leta efter regelbrotten. En servervakt ska även veta hur rp går till på ett bra sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa staffsen delvis men även för att se till att rpn omkring är bra nog. Jag har länge spelat på unive och har väldigt bra koll på vad som är regelbrott, dålig rp mm. Vet att ibland förekommer lall, regelbrott osv, då måste man markera. vad som är rätt och fel. Ibland är rpn nivån så extremt låg, då vill man kunna återgärda dem på direkten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder permsen till egen vinning av det hela, kan vara som att kicka/banna en spelare när man håller på förlora. Att man revivar sig själv i ett scenario, vilket inte är tillåtet någonstans. Kortfattat, att man använder permsen till fel saker som endast gynnar sig själv.

Nekad.
Anledning:
Nyligen bannad. Vänta 30 dagar efter ban innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 2024-03-13. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka