Nekad Baban | Whitelist ansökning [Dreamer] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baban

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198441850579/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Larsson

Vad är ditt discord namn? Baban#7551

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Karlsson och han är nio år gammal och han är född 2012 och han kommer ifrån Stockholm. Han har haft en bra uppväxt tills han flyttade till multistaden när han var åtta år för att hans föräldrar dog i en bilkrock när dom åkte från flygplatsen in till staden så Hassan fick åka med ambulans in till staden och så fick han behandling för hans skador. Efter några dagar på sjukhus så blev Hassan avsläppt på gatan och har levt på gatan sen dess men har har hittat fosterföräldrar och han har många kompisar och många vet vem han är. Han är oftast glad och trevlig men han vet vad han vill, han kan vara lite vrång och om någon är elak så kan Hassan lysa den elaka personen med sin ficklampa i ögonen så att dom blir bländad. Han kan vara impulsiv och har svårt för att sitta still. Hassan gillar bilar och cyklar och hans favoritbil är en Nissan Skyline R34. När han blir stor så vill han jobba som Polis eller Sjukvårdare då han gillar att hjälpa folk och då han är väldigt omtänksam.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på Multistaden ett tag nu och jag tycker att det är väldigt roligt och det är mycket sköna människor men också en del "lallare" som jag märker ännu mer när jag rpar som ett barn och då så vill jag såklart försöka att få bort dom genom att jag kommer att rapportera alla "lallare" som jag ser till Staffs och jag kommer att rapportera buggar som jag märker eller ser. Jag kommer att bidra med ett högt RP och ett seriöst RP och jag kommer att vara trevlig och hålla en god ton mot dom i erat Community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vara med i erat community mer och så att man kan ansöka om att kunna bli olika positioner i servern. Och om whitelisten ligger på alla karaktärer så kan man kan prova på nya jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom en kompis precis när jag började att rpa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, ha roliga scenarion, att hjälpa andra spelare och försöka att minska oseriös RP genom att rapportera dom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka