Nekad Baasik | Chef-jobb ansökan [Bennyb

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baasik

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Användarnamn: Baasik

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor chef

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 660

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef då yrket passar mig perfekt. Jag har bott i staden i ett tag och jag har bara varit chef för små företag t.ex. Resturagen. Vianor har jag länge drömt om att vara chef på det är liksom än dröm man försöker uppnå. Vianor har en stor del för staden och gäller stort ansvar jag känner att jag är redo att ta det stora ansvaret. Jag har märkt på sistone att vianor har varit ganska off. Jag komma göra mitt bästa för vianor! Nu vill jag visa vad jag verkligen går för! det är ganska svårt att visa vad man går för när man har varit chef på mindre ställen. att liksom visa vad man verkligen kan om yrket och hur man ställer upp ett stort företag som alla är beroende av. jag ska bli chef för att jag vill lyfta upp Vianor på TOPPEN! Nu ska ni få se vad jag går för. (om jag får jobbet)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor vid 2 tillfällen då jag var erfaren båda gångerna. Jag har haft bra kontakt med dem äldre chefern och jag har lyssnat hur dem pratar och aggerar i vissa scenarion. Jag har jobbat som andra yrket som för knippar med vianor. Jag har jobbat som mekonomen vid andra tillfällen och man gör nästan samma grejer. Man kan säga att jag har varit i den branshen förut.

Berskiv din karaktär? John Svensson är en allmän skön person att ha som vän. Han hjälper alla sina kompisar i dem svåraste situationerna. John är bra att hantera stress och är bra på att tänka utanför lådan. John har stor intresse av bilar. När han har jobbat hårt brukar han belöna sig med en ny bil.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar om dagen :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut Multistaden är den bästa servern på fivem tycker jag :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Absolut inte finns ingen bättre detaljerad en multistaden :)

Har du läst våra Regler? Såklart

Senast ändrad:
-rep inte sätt dig så mkt vilket kan betyda att du inte är så aktiv

-rep inte sätt dig så mkt vilket kan betyda att du inte är så aktiv
Sluta spela på servern för ett tag då jag hade spelat för mycket på den. Men jag har kommit tillbaka nu och är redo! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka