- Meddelanden
- 80
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 950 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb
Personal: Alec
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej så det var såhär, Jag satt och snackade med några polare i krim dcn och bara snacka skit och då kommer Alec in i vcn och frågar vad vi gör, Sedan drar han in mig i krim support och ber mig visa min skärm och att ja inte fick stänga ner mitt spel. Jag börjar visa min skärm och han skickar en pc check sak så han ser om jag har fusk, Han hittar då ett fivem fusk han kunde inte visa vilket fivem fusk det var eller kollade om jag hade ett aktivt fusk på min dator och jag kan säga såhär att det fusket var jätte gammalt när jag inte spelade på servern och det var ett gratis fusk och vilken dum person skulle använda ett gratis fusk på en så stor server där man lagt ca 2000kr på. Aa men han hittar det fusket och ja säger att ja inte ens visste att det fanns på min dator och att det var jätte längesedan och han säger att det inte spelar någon roll och det förstår jag man kan inte lita på en person bara sådär helt förståligt, Och så fick ja förklara att det var ett gammalt fusk men sen gav han mig det sämsta beskedet ja nånsin fått på unive att jag kommer bli bannad och blacklistad från servern, Unive är mycket för mig ja spelade dagligen 5-10 timmar varje dag och hade så sjukt kul med alla fina personer på servern och all rolig och social rp. Har haft så sjukt tråkig denna tid och saknar servern så otroligt mycket.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag och det var väldigt dumt att ha fusk på datorn men snälla ge mig en till chans
Vad har du lärt dig sedan dess? Att aldrig aldrig ha fusk på datorn och om man haft det återställa datorn eller vad man behöver göra för att få bort det jag har återställt datorn så allt e borta och ni kan pc checka mig igen
Varför ska vi ge dig en till chans? För att det fusket var jätte gammalt som jag aldrig användt på servern och ja ni kan inte lita på mig för jag är en person jag kan ljuga men ja kan svära på att jag inte användt det och jag vill bara spela igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det har jag inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja