Accepterad B__agheera | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B__agheera

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965324672/

Ditt Hex-ID: 11000013be7fb80

Vad är din discord tagg? b_agheera#5544

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Black list tror jag eller aaa för alltid iaf

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag byte server och va inte en lojal medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joina en annan server /// Kusten vilket va något av de dummaste jag gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej verkligen inte jag fattar beslutet

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara små bans när jag var typ icke medlem då jag inte visste va rp var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte byta server hehe

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att unive är den server med bäst drivkraft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Bahgeera du skriver till mig och säger att du vill säga upp dina roller, jag skriver sedan till dig och frågar om du är säker på ditt beslut och du säger ja. Du valde asså att säga upp dina roller för att byta server. Det var vi noll torelans med på Unive. Hur kan vi lita på att du inte lämmnar Unive igen.

Svara på dessa frågor
1. Hur kan vi lita att du ej lämmnar unive
2. Ge oss 1 exempel på att vi ska ta tillbaka dig till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka