Accepterad B4ayan | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B4ayan

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? baayan9225

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001157b340d

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet under vecko dagar är väldigt olika men jag går till skolan under de här tiderna: Måndag: 11:40 till 13:00. Tisdagar 08:00 till 11:00. Onsdagar,torsdagar och fredagar: 08:00 till 16:00. Jag brukar för det mesta på eftermiddagarna/kvällarna att spela eller gymma. Så mycket spelande på unive blir det. På helgerna kan de bli mycket ute med polarna eftersom jag blev 18 för 2 månader sedan men de blir även mycket unive då med på kvällarna/nätterna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mars 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad tidigare men jag har fått en krim varning pga shoot on site. Jag är en lila spelare så fick milda åtgärder och jag har lärt mig att aldrig begå det misstaget igen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på unive har en del av ett stort ansvar på servern tycker jag.

En servervakt ska RPA som vanligt med hålla koll på regelbrott som händer eller är påväg att hända under RP:ns gång.
Som servervakt kan man ta sin tid ifrån RP:andet och åka till t.ex. sjukan och hålla koll lite på folk som lallar eller begår större regelbrott.

En servervakt ska kicka ifall den anser att de är ett milt regelbrott och som människan som gör det bara behöver få de till sig eller ./svbanna personen om det är ett värre regelbrott som personen i fråga behöver lära sig ifrån.

Jag tycker servervakt har ett stort ansvar eftersom de kan se väldigt mycket som inte helpers/staffs kan se. Jag personligen möter på regelbrott ofta eftersom jag är nere på marken och faktiskt RPAR med personerna. Som servervakt kan man hålla sig lite mer lowkey och faktiskt hitta personer som inte staffs ser som gör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt eftersom jag vill vara en del utan teamet som gör servern till en bättre plats.
Jag vill få bort allt lallande som går överstyr som t.ex. på sjukan där folk springer runt och kallar folk fula saker hit och dit och slår sjukvårdare som jag personligen anser som FAILRP eftersom det inte direkt förekommer ofta irl.
Jag har även varit staff/helper x2 och har varit SV x1 sedan innan och tyckte det var ett lärorikt men även ett riktigt roligt område att ha hand om.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett begrepp som är svårt att bara säga vad de är men här är ett exempel:
Korruption kan vara att man ogillar en person i RP världen och utgår ifrån att alltid försöker sätta dit den personen eller att man aldrig sv/kickar sin kompis bara för de är sin kompis även fast de gör regelbrott.

Abuse:
Abuse innebär att man använder sina krafter bara för sin egna vinning. Inte tar de på allvar utan bara ser fördelar för sig själv.

Jag skickar bilden här på ./bantotal eftersom jag inte kunde bifoga den i meddelandet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka