Inaktuell B1z7le | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B1z7le

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Ditt discordnamn: mannen23

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är en person som gillar att bidra och hjälpa till på alla olika möjliga sätt. Jag vill vara staff på denna servern efter som att den är en stor server över hela Sverige och den är ganska känd Jag vill veta hur det känns att vara staff på en sån stor server och jag vill och så kunna hjälpa till med till exempel reports support ärenden jag är en person som tar allt seriöst. Och följer allt som står på reglerna jag bryter alldrig mot regler och det kommer aldrig hända. Jag ansöker till staff för att jag ochså känner att det passar mig att vara staff efter som jag har en del enfarenheter och är jättesnabb på att svara reports tillexmeple men ochså snabb i support vilken många staffs inte är, Jag är aktiv på morgonen många staffs är inte det då är det perfek att jag är staff för att kunna hjälpa folk på morgonen till exempel jag är såklart och så aktiv på kvällarna där det händer en del mycket på servern. Jag kommer bidra med många saker jag kommer öka spelarna på servern och jag kommer göra så att alla känner sig säkra på vad som gäller innan man hoppar support och vad man behöver ha med sig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Från min sida så tycker jag att allt fungerar men när jag är inne och rollsplear så är jag bara i piren och sc har liksom inte varit överallt på servern men kommer att göra det framöver.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja som sagt så är jag bara i sc men det går såklart att förbättra saker.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara jätteförsigtig med sin staff roll det är inte bara att göra saker som man är osäker på man måste veta vad man gör och ha tillstånd på vad man egentligen får göra och vad man inte får göra. För mig så är en staff roll lika viktig som medborgaree skap det är inte bara att slavra bort det som om det var en lekasak man ska tänka att man är ochså med och bestämmer då brukar det att underlätta för många att verkligen ta det seriöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv på servern max 6 timmar ungefär jag kommer inte rpa så mycket men i mitt privat liv så har jag ochså skola men snart sommar då har jag mycket tid att spela

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 5 månader ,man har enfarenheter

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka