Accepterad BörjesoN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011648832/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? BörjesoN#9745

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Larsson. Lars växte upp i Helsingborg med sin pappa som heter Bengt. Lars mamma dog när han var 5 år. Lars var ledsen men han försökte gömma det när han blev äldre för att han skulle kunna få bra betyg vilket han fick och han gick ut ur gymnasiet för några år sedan, Lars pappa var nöjd att han klara det utan hans mamma. Lars är just nu 24 år. Han fyller 25 år den 6 september.
Lars är snäll, lugn och trevlig men kan bli sur ifall någon gör något som han inte gillar. Just nu är Lars arbetslös men han har stort intresse för att kunna jobba på en bilfirma eller polis och i framtiden kanske chef för tillexempel Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp genom att vara glad och positiv för att kunna få ett roligare rp. Jag kommer också

Vad kan du bidra med till serverns RP? Se till att scenarion kan bli kul samt att kunna göra som rp skills även kunna även kunna bli en till person som kan bidra mycket till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela ett scenario inte för maktens skull och att inte alltid kommer vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade de för ett år sedan minns inte hur dock

Tillbaka