Nekad böna | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böna

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? adaam

Vad är ditt discord namn? 1bona14

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle idh, 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, tacksam och elak

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har inget just nu tar det som kommer i rpn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och rolig rp som kommer att göra personer i denna servern glada och vilja rpa mer. Jag har både bra rp och utvecklad rpa som jag vill visa unive. Jag lallar aldrig och det hoppas jag att man inte gör på unive då jag ser ifram imot att spela på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det ska bli roligt för båda parterna t.ex om man gör ett person rån, (Man lootar sedan dödar) då blir det inte roligt för ena partern. ett till exempel om man skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? krim utan krim då rånade jag en sen blev jag bannad sen des har jag int gjort om de. power gaming = körde på ett berg med en låg bil har ej gjort om det sen des.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? clogg = när an quitar i ett scenario. power gaming = man spelar endast för makt och pengar och sedan suntförnuft - suntförnuft är när man spelar med förnuft och inte som en idiot/lallare man ska alltid tänka ett steg framåt innan man gör olika handlingar samt att man ska rpa med en bra nivå där alla ska ha kul och alla ska vinna på ens egen rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top