Nekad bök | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bök

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=394518429&token=hNb462H1

Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? bök#8634

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär ska va lite gangster men ändå fett trevlig och snäll mot alla plus han visar även respekt mot alla han har även ett stort intresse när de gäller bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? varför jag just ska bli whitelistad är för alla mina polare snackar om eran server och säger att den är bra och att alla är fett sköna och trevliga mot alla så jag hoppas ba att jag blir medlem skulle uppskatta det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har ett stort intresse när det gäller rp och mina polare snackar alltid om eran server att den är bra och dom tycker att jag borde ansöka så därför vill jag bli whitelistad

Hur hittade du Unive? hur jag hitta unive jag hitta servern från en polare som spelar här på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har rp:at nu ett tag nu och de jag vill är att utvecklas och bli bättre och lära mig mer saker och träffa nytt och trevligt folk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu lirrar jag på nätverket city och topstar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka