Nekad Collebolle123 | Medlem ansökning [Conty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Collebolle123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? collin

Vad är ditt discord namn? halldin_36972

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex olson 1978 03 02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag är en kille som är snäll, modig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kille som har en trasig bakgrund. Skolan var jobbig och resultaten blev dåliga. Debuterade tidigt i kriminalitet och haft mycket med Polisen att göra. Försöker nu städa upp livet och hitta ett jobb som jag kommer trivas med. Drömmen är att hitta ett arbete där jag kan få bidra och hjälpa andra, och genom det "betala" tillbaka till samhället lite efter allt man själv ställt till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill sprida god stämning och göra så att alla känner sig trygga i staden. och att vi alla i staden ska kunna skapa en trivsam miljö så att alla trivs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att om motspelaren är överlägsen och går för vinst så ska man på ett trovärdigt sätt, och bra sätt att spela för att roleplayen ska bli så realistisk som möjligt. sjävlaste huvudregeln som går för både vinst och förlust är en bra roleplay.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har tidigare brutit mot en regel och den regeln jag bröt var att jag använde ett fordon som ett vapen vilket jag lärde mig av det var att det förstörde för både mig och hela mitt lag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait är förbjudet, de betyder att man drar åt sig massvis med onödig uppmärksamhet av Polisen. VDM är också förbjudet och den reglen betyder att man använder exempelvis en bil som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har haft ett stort intresse för Unive och jag skulle gärna vilja bli medlem på servern. jag har tidigare ansökt om medlemskap i Avena rp men jag valde att bli medlem i Unive rp. Jag önskar att kunna få skaffa ett jobb och kunna få arbeta i staden och kunna skapa en trygg och snäll spelmiljö mot alla.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej! jag har nu gått med i Discord servern så nu kan du fortsätta med din granskning.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: nekad på intervjun

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Nekad på intervjun!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka