Nekad BåteN | Ansökan till servervakt [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnobbeN

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
47
Användarnamn: BåteN

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Vad heter du på discord? TJOCKSMOCKE MOHAMED#5386

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagarna kan jag nog vara online upp till 15-21 och om jag inte är online på vardagarna på kvällarna på måndagarna, Onsdagarna och torsdagarna så är jag på träning, mina träningar börjar oftast 19:30 och slutar 21:00, Om ni behöver mig extra så kan jag alltid försöka få in en senare tid.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill på verka servern på ett bra sätt utveckla rp och förbättra olika saker som att ta bort bilar som står på gatorna. Vill hjälpa till och är öppen för klagomål förbättringar och annat, om man inte har något att göra så kan man alltid fråga en högre uppsatt om man kan specca runt och titta så alla följer reglerna och alla sköter sig i VC. Jag kommer vara mycket aktiv pga att det är ett viktigt jobb och om någon skulle RDM eller VDM och jag ser det finns jag där och ger dem en kick från staden. Som jag skrev lite högre upp vill jag gärna hjälpa jag vill liksom vaka överstaden skulle någon göra ett större regelbrott kommer jag kalla på en högre uppsatt som mod som får ta över. Kommer vara aktiv på forumet och i discord även på servern. jag tycket att ni ska ta mig som servervakt för vara kreaktiv inom jobbet som att stå på ett tak med typ en kikare o se så alla sköter sig och vara mycket på de gröna platserna som på bilfirman och se så ingen slår varandra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få till en stabil och bra rp nivå på servern i stället för att man bara skulle gå fram till någon som är ny i staden och kidnappa eller råna han. Vill minska alla regelbrott som RDM. Jag tycker att det är nödvändigt att vara servervakt om det skulle vara en trollare som vdm. OOC ingame ser jag högt på jag vill minska det starkt för det är mycket folk som säger har du whitelist eller har du discord. Jag tycket man ska använda asyl som whitelist och komradion som discord.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelist på servern, gick med 1 maj 2020.

Har du varit bannad på serven förut? jag har varit bannad 3 gånger som skulle varit en ban och en gång inte de tre gångerna var för Förnuft, Buggabuse och FRP, Jag fick en fel ban som var för mistänkt moddare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Spelar bara på multistaden på fiveM men spela en del CSGO med men mest fiveM, Men den ända fiveM servern jag spelar på är Multistaden för jag tycker det är den bästa servern uppe.

Senast ändrad:
Kan ta den om 15 min ungefär, men sätt dig i väntar på servervakt intervju så tar någon intervjun med dig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka