Nekad Azz0n | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azz0n

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Azz0n

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? azz0ne#8594

Mellan vilka tider kan du oftast spela? amen typ 18 tiden till 03-04 tiden :D. Kan hända att jag är inne en hel dag. Beror på.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är mogen till att bli servervakt. Jag har många erfarenheter inom rpandet och är därför bra för detta "jobb" på servern. Har även tänkt att bli Securitas och åka runt på servern och kolla om folk sköter sig. Det blir liksom x2. Dessutom ser jag folk göra fel hela tiden. Stör mig på dessa bilar också folk bara lämnar mitt i vägen bara för att bilen är sönder. Man kan iallafall köra den till sidan men det bästa är att ringa mekaniker. Dessutom har jag så mycket pill i fingrarna. Sedan stör jag såklart mig på alla trollare ;) Själv tror jag att man blir en bra servervakt för att man kan regler bra inom rpandet. Sedan att jag vill bidra till rp-nivån för att den ska bli högre. Sedan har jag sätt hur staffs har det stressigt och vill även minska deras stress. Det är många fel jag kan rätta till som behövs. Jag ska göra så att trollare har mindre tid på servern.

Varför vill du bli servervakt? För jag har märkt hur många trollare det finns. Visst jag kanske också har gjort fel någon gång. Jag vill höja rp nivån på servern som jag sa tidigare. Få bort dessa kommentarer om att Multistaden är bara en lall server och att man inte ska spela på den. Jag vill bli detta så vi slipper alla trollare som håller på och förstör för andra som vill rpa. Det är jätte tråkigt och det är exakt det jag vill få bort. Dem ska inte finnas. Sedan för att det skulle bli kul och testa. Om detta går bra för mig behåller jag gärna rollen och fortsätter med det jag är bäst på. (få bort trollare) och jag vill inte bli servervakt bara för min skull utan alla som spelar på servern så dem får en extra skön dag utan trollare på servern. Dessutom skulle det vara kul och ta andra "trappsteget" och hjälpa till. Jag vill helt enkelt bidra lite extra till servern!

/Melker

Trevlig helg!

Är du whitelistad på serven? Ja! absolut är jag det. :D

Har du varit bannad på serven förut? Nej! Aldrig såklart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, inte just nu. :D

Nekad då intervjun inte hållits i tid, inget engagemang av den sökande!

Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka