Accepterad Aznee | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aznee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040922782/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Aznee#9821

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danne leksakasson, han växte upp i dem rika områdena i Sverige. Hans pappa är chef för ett framgångsrikt streaming företag, hans mamma är en sjuksköterska. Redan från när han var ung så bråka han ständigt med sina föräldrar och lärare i skolan. På grund av det gick det dåligt i skolan och han lämnade tidigt. När han lämna skolan blev han utsparkad av sina föräldrar. Trots det tog han i tag sitt liv genom att jobba många timmar på det jobb han kunde få. Han lever nu normalt i ett hus I Sverige. På grund av hans problem i sin uppväxt är han tuff och bra på lösa problem. Han gillar att spela basketboll och bilar, han har en dröm om att bli en Sjukvårdare. Han vill inte att folk ska komma i samma situation som han kom i så därför gillar han att hjälpa människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde Bli White listad för jag vill Göra det bästa jag kan för att skapa roliga och realistiska RP scenarios och göra så seriös RP jag kan. Jag har ingen stor erfarenhet av RP på fivem då jag bara spelat det i tre dagar. Men jag har erfarenhet från andra spel som Garrys mod.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är väldigt intresserad och har en dröm om att jobba som sjuksköterska eftersom de verkar vara en organiserad grupp och en rolig grupp. Jag vill bli White listad för att det finns mer möjligheter att utvecklas i rp och rpa i fler scenarios. Jag vill också bli whitelistad på denna server eftersom dem har en stor spelarbas och många personer i sitt staff team som hjälper ny spelare som mig själv.

Hur hittade du Unive? Jag såg att det var den största servern så jag Joinade den och tyckte att den hade många bra saker man kunde göra. Dem var också väldigt realistiska

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en rolig tid med andra personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka