Nekad Azep | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azep

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad är ditt discord namn? azee0770

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abbe zaki och är uppväxt i ett fattigdom i istambul han var där med hans pappa då deras mamma var i sverige hon var kännd i sverige hon var en bloggare så abbe och hans pappa levde tills abbe belv 15år då flyttade hela familjen till sverige och det är där dom nu bor i södra stocholm dom tycker att det är bättre här då dom har sin mamma här och inte har träffat hon på ett ganska bra tag bara i luren Abbe håller nu på att pulgga sissta året i gymnasiet han pluggar till läkare då han hade ganska mycket kunskaper inom det i mellanstadet i skolan innan han gick över till gymmnasiet abbes mamma och pappa är så himmla stålta över honom och dom tycker verkligen att han förtjänar det. Pappan håller just nu att byta yrket från pizzeria till sjukvården dom i familen tycker att det är så himmla trevligt att jobba med pasigenter och med mäniskor och det är ju bra att hela familjen tycker det så det inte är bara en.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp och läsa era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte du ska vinna alla scinarion utan att dem anndra ochså ska ha någon tjans att vinna ex som medlemar,poliser,ambulans osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla regler på serven och jag kan nämna några av dom Pawergaming2 är att man bara spelar för makt och pengar att man inte alls vill rpa något att man vill bara ha pengar och makt för sig själv vilket är det dåligaste man kan göra som kriminell och medlem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat här för ochu många anndra server jag har 3års enfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte

Nekad.
Anledning:
du är permanent avstängd från unive.

Du får ansöka igen när din banöverklagan är godkänd och det har gått 2 veckor från att den accepterats. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka