Nekad Axirty | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axirty

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113596805/

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? TRIPPY [EU]#0426

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Owen mohammed kommer från malmö rinkeby och han är 20 år gammal och han har kommit ut till vuxet livet och hans uppväxt va bra
hade bra föreldrar som va rika men när han va i skolan fick han inte så bra betyg så mycket han övade tränade för inkommande prov så kunde han inte klara dom e d och hans mamma och pappa blev arga på honom så 3 år senare gick hans pappa på ett jobb möte i los antos men 2 timmar in i flyget gick sönder motorn och landa i havet och de crasha och det är bara Owen och hans mamma och nu har hans mamma spakat ut han från huset och han har flyttat till los antos och han vet inte vad han ska göra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag har väldigt mycket erfarenhet imom rp med ungefär 100 timmar och de timmarna är för mesta dels andra servers som är mogna timmar. jag har väldigt hög rp nivå och är väldigt kreativ vilket är väldigt bra inom rp då man kan göra mer större och välutvecklade och roliga scenarios som är roligt för både parterna. Har väldigt mycket erfarenhet inom rp med ungefär 100 Rp timmar. är väldigt seriös i min rp och har väldigt bra rp nivå. Kommer satsa allt och ge allt jag har och kan inom rp för att rpn och scenariona ska bli så bra som möjligt. Kommer försöka förbättra servern och rpn på bästa sätt och på de sätten jag kan hjälpa till på

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha bra erfaranheter i rp och det är roligt med långa scenarios

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela och ha roligt med sina vänner

Hur hittade du Unive? såg cosmo spela de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka