Nekad Garre | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Garre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gaston

Vad är ditt discord namn? garre_1

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Andrik Garcia och är 21 år gammal. Antonio har vuxit upp i ett litet område i los antos full av kriminalitet men nu vill han skapa ett liv i unive efter att ha flyt ett kriminält liv i los antos. På fritiden gillar Antonio att köra runt på sin motorcykel och spela basket med sina vänner. Han älskar också att tillbringa mycket tid på stranden. Men Antonio vill bli polis så när han har lite tid för säg själv så läser han på om lagen för han vill hålla gatorna säkra och hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig karaktär och en bätre rp och reporta om jag ser att någon bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? visa respekt, behåll vänligton och inget rasistiskt eller nacistiskt och förstås hålla karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej jag har inte spelat rp någon gång men jag vet att inte sluta hålla min karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar på epic games och inte steam.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, berätta lite mer om Antonios uppväxt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka