Nekad axiateus | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axiateus

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/axiateus

Ditt Hex-ID: 110000140a699eb

Vad är din discord tagg? Chonk#3470

Vem var det som bannade dig? Discord bann så står inte/har inte kvar fivem så kan inte titta

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Har inte kvar fivem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag taggade staff i discord servern flera gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade massor av staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i runt 300 dagar förra året, för mass rdm. Jag har spelat på andra fivem servrar och lärt mig hur jobbigt de är att bli rdmad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt innan jag spammade staff och tänkt på konsekvenserna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig spamma staff och bara tagga staff när det verkligen behövs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Utveckla allt samt du får jättegärna ladda ner FiveM och tittade vad det står för anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka