Nekad younes10 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? merov

Bild på banmeddelande: awdadawdaw.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag staff dissa han han tog åt sig för jävla mycket jag fattar inte han sa att jag taggar folk som jag inte taggade som staff ska han fan veta vad tagga folk menas men han vet fan inte de jag ber om ursäkt för denna staff diss enligt han hoppas han är glad han förstörde min jävla dag tack

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad sa jag till han du är handicap och inkompetent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel staff diss men ´han säger att jag taggade nån som jag ej taggade vilken ger mig en andra chans på unive enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har gjort många fel och jag ångrar alla förlåt för detta fel staffdiss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte staff dissat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Skriv om överklagan med bättre ord så ska jag tänka på saken.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka