Nekad axiateus | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axiateus

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/axiateus

Ditt Hex-ID: 110000140a699eb

Vad är din discord tagg? chonk#3470

Vem var det som bannade dig? Står ej på discord.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står bara att jag är bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en fråga som ej blev besvarad och var relativ ny till five M så jag blev trött på att jag inte fick ett svar av en staff och valde att tagga han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad och sur och hade frågor jag ville få besvarade. Så taggade staff och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig bann, jag gjorde fel och taggade staff. Nu efteråt ångrar jag det för ingen annan server är lika seriös som denna. Jag var som sagt ganska ny och hade läst server reglerna på fiveM men jag hade ej kollat discord regler. På många server är det okej att tagga staff och därför tänke jag inte så mycket på det. Jag har följ folk på live senaste veckorna och vänner som tar RP seriöst och vill gärna få en ny chans då jag vill ta RP seriöst med vänner.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut (är inte säker hur många men runt 2-3), jag blev bannad för rdm och vdm. Jag vet att det är väldigt fel och har lärt mig mycket och tänk på det efter denna långa bann. Jag har lärt mig mycket om RP av både vänner och streamers som jag följer och kollar väldigt ofta på. Jag har en helt annan syn på RP och saknar det verkligen och har lärt mig väldigt mycket av mina misstag som ledigt till bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat ta det lungt, och inte döda massor utan anledning bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är inte värt att göra något sånt, konsekvenserna är mycket värre än vad man tror

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka