Inaktuell Axelsson | Beslut Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Ditt discord namn: axelsson4686

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad för typ av beslut gäller det? Temporär bann

Vem/vilka tog beslutet? Issa

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att staffsen såg på det på ett helt annat sätt än vad jag gjorde och de kan jag förstå till 110% men lite tråkigt bara.

Hur är beslutet felaktigt? Det var såhär, jag och mina polare ingame är ute och rullar och då får Vendetta syn på oss i Miror park och då börjar hetsa och vill kidnappa oss, det blir tillslut en aktiv skott scenario och de håller på i ungefär 15 minuter, det rullar då ut en bil från Vendettas hus som man även kan se på klippet jag fick se i Support! Han kör då fram till mig och då sa han " Tjenaa Crimson" och då hoppade jag ut och tänkte skjuta däck men vart lite högt upp och träffade honom men han dog inte, men då väljer han när jag har skjutit och när jag riktar mot han att åka tillbaka och då börjar jag skjuta mot bilen och då vände han och då döda jag honom. Så jag tyckte det var fel då det var en aktiv skottlossning scenario och den bilen har skjutit mot oss flertal gånger innan och han åker även efter den röda golfen och hjälper honom, sen hade inte jag något klipp på att detta men tänkte inte detta var en sån "big deal" så klippade inte då det redan har varit en skott scenario i ungeför 15 min och de ända jag tänkte på var mitt liv då dem hoppade ut och hade skjutit flertal gånger som man såg på klippet min polare visade i support!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: "C:\Users\Lennox axelsson\OneDrive\Pictures\Skärmbilder\Skärmbild 2026-01-18 203523.png"

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka