Nekad Axelmell | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelmell

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nrg_am/

Ditt Hex-ID: 110000118047768

Vad är din discord tagg? nrg_am#4743

Vem var det som bannade dig? lgrmannen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig och några andra för att de bara såg oss när vi emote abusa, de såg inte att Jonne hade en laptop på sig som vi använde för att "hacka" oss ut med hjälp av /me hackar säkerhetssystemet då poliserna inte hade tagit hans laptop när de sökte igenom han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände just innan vi hamnade i fängelset var att vi rånade en butik. När vi skulle fly särifrån med våran bil så sätter sig min andra kompis sig i förarsätet och han buggar så att han inte kan varken köra eller hoppa ut, finns klipp på detta. Vi blir då satta i fängelset i 550 minuter och då tänkte vi att vi skulle fly, men vi kom inte på något sätt att utföra det på. Då sade Jonne att han hade en dator på sig som vi tänkte att vi kunde hacka oss ut med. Vi börjar med /me tar upp datorn, sen att han börjar hacka sig ut. Då använder vi emote abuse för att ta oss ut på gården där vi enser att det inte inns någon dörr att sa sig ut ifrån, då går jag tillbaka in i fängelset och blir bannad i 10 dagar och av med både krim och medlem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kände att det var logiskt då vi hade en dator inne på fängelset som polisen aldrig tog. Sen att emote abusa var jätte fel. Men vi rpade ändå oss ut genom /me så jag tycker ändå att vi gjorde lite rätt. Mina kompisar jag utförde detta med har även blivit unbannade och fått tillbaka sina roller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad för krim utan krimroll då jag var väldigt ny på spelet och fattade inte att man behövde ha krimroll för att utföra kriminella handlingar. Jag har också blivit bannad för powergaming vilket var min första dag på Unive, Sedan minns jag inte dom andra men det kan ha varit powergaming också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har lärt mig i efterhand att det är bra om man skriver /report och frågar en traine om det är ok att utföra det. Jag tänkte inte så mycket då det var ganska sent på natten, inte för att det är någon som helst bortförklaring men jag har lärt mig att man ska ska skriva /report om jag är osäker på något eller så hade jag bara kunnat sitta av tiden som jag hade där inne (550 min

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket av min bann, dels att man alltid ska fråga en traine om det är OK att utföra det eller att man inte ska ta för hastiga beslut kring saker. Men det jag främst har lärt mig av bannen är att aldrig under några omständigheter använda emote abuse.

Tillägg: mina vänner som jag gjorde detta med har blivit unbannade och fått tbx sina roller. De fick också 10 dagar och inga roller.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka