Nekad Axell00 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axell00

Aktiv Medlem
Meddelanden
310
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818138425/

Ditt Hex-ID: 110000133221939

Vad är din discord tagg? Axell00_

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-18 173923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag RPar lite för lite på skador uppenbarligen och för att jag körde på lera under ett SNUTJAG.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gjorde butiksrån med gissla, ber om fripassage vilket snuten säger att vi ska få. Vi släpper gisslan o fortsätter rikta på honom samtidigt som vi hoppar in i bilen, cp snuten skjuter då alla våra däck och drar direkt efter oss och börjar pitta. Vi fortsätter köra för jag tänker ju bara ge upp i ett scenario som ska va kul för båda. Sedan snurrar jag och hamnar på ett grusväg som jag sedan vänder ifrån och kör upp på asfalt, samtidigt som allt detta RPar jag aktivt på att jag inte tror fälgarna håller särskilt länge till och att jag är skadad. Sedan pittar snuten in mig i en stolpe, jag rpar lite på skadorna, skriker sen "ni tar mig aldrig levande" och rpar skadad med rösten, jag blir då skjuten i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså visst att jag kanske rpade lite för lite på skadorna för jag ville inte göra ett möjligt roligt scenario till ett kort tråkigt för att snutarna är cp, men asså no shit att jag kommer köra på en lerig väg för att komma undan från snuten, det hade vem som helst gjort i verkligheten, bilen sprängs inte helt random för lite grus.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja typ 3 gånger för suntförnuft pga flera rån utan gisslan flera gånger, mild hets ooc 1 gång och sen lall 1 gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Förmodligen ba låta snuten vinna detta scenario som de redan gör i alla andra för att man inte får göra något mot dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja gör aldrig mer butiksrån för det är inte möjligt med snutarna på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka