Nekad Axel346 | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

takeaxelz_

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? !Azze#8340

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog ut pengar ur kassan som jag behövde. fast de kommer aldrig hända igen lovar och ni kan ge mig en skans och ifall jag gör ett fel så kan ni banna mig jag lovar de inte kommer hända. Sorry för allt detta med bannöverklagan asså jag vill jättegärna komma tillbaka till unive och jag kommer inte att klanta till det igen lovar! Om ni kan tge mig en skans så kan jag bevisa att jag e bra på rp. Jag ska rpa skit seriöst annars kan ni banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg blev jobbet sen tog jag ut pengar ur kassan och det var sjukt omoget och jag ångrar det. Detta ska aldrig ske igen och om du ger mig en skans till så lovar jag dig att jag kommer sköta mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt eftersom att jag gjorde fel och jag skäms över det och jag vill jätte gärna komma tillbaka och visa att jag e bra på att rpa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Behöver inte ta upp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka lite innan jag gör det och jag vet att det var omoget gjort att ta ut pengar ur kassan 8 minuter efter jag blev jobbet och jag vill inte att det ska hända igen för det var väldigt omoget och klantigt och ja ska skärpa mig och visa att jag kan rpa! Jag har även blivit mognare så de kommer inte hända igen lovar dig @Karimoooo

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte ta ut pengar ur kassan och tänka innan jag gör saker vad som är verkligt och inte vekligt jag vill att folk på unive ska tycka att jag e bra rpare och rolig rpare. Så nu ska jag visa vad jag går för så ge mig en skans att visa så kommer allt var mycke bättre ifrån mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!!😀 Ha en fin dag!

Jag har ju bannat dig för detta innan. Hur många chanser ska du ha. Du har ju redan fått en andra chans.

Tro mig du kan lita på mig denna gången och jag lovar jag ska visa vad jag går för. Gör allt för att kunna få en skans till det hade betytt allt för mig för att unive är den böästa servern i sverige och jag vill spela på den för jag vill visa att jag kan rpa och göra roliga scenarion och försöka få in nya mogna spelare som är roliga att rpa med. Ni kan ge mig en sista skans så kommer ni se att den skansen kommer inte att misslyckas jag vill att folk ska tycka jag e en bra rpare så det är därför jag vill komma tillbaka. Vill bjuda på en rolig tid på unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka