Nekad Axel Nilsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim högström

Vad är ditt discord namn? Yalla#1556

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Nils Kurtson är en medelålders man i sina tidiga 20-tal. Han är född och uppvuxen på landet och har alltid varit en självgående person med starkt sinne för äventyr. Efter att ha rest runt i världen och haft olika jobb, slog han sig till ro som ägare av en småskalig gård i utkanten av en mindre stad. Nils är en envis och ihärdig person som inte ger upp lätt. Han har en stark personlighet och är inte rädd för att säga vad han tycker och tänker. Han är stolt över sin bakgrund och sina traditionella värderingar, och försöker hålla fast vid dem även i en alltmer moderniserad värld. Nils är också en mycket omtänksam person och bryr sig om sina vänner och familj. Han har ett stort hjärta och är alltid redo att hjälpa till när det behövs. Hans starka lojalitet mot dem han bryr sig om kan dock ibland leda honom att agera impulsivt och ta stora risker för att skydda dem. Trots att han är en hårt arbetande bonde, har Nils en passion för musik och älskar att spela gitarr och sjunga. Han är också en hängiven naturälskare och spenderar ofta sin fritid med att vandra i skogen eller fiska i sjöar och floder. Nils är en komplex och djup person med många intressen och livserfarenheter. Han är en människa som har levt och lärt sig mycket av livet och som fortsätter att sträva efter att växa och utvecklas som person.Nils har väll haft en ganska bra uppväxt trots att han inte hade så mycket pengar i sin familj. När han var liten fick dem spela fotboll med en lerboll eller något liknande. Eftersom dem inte hade så mycket pengar så kunde inte Nils ha lika mycket saker som alla sina vänner och hamnade utanför lite när hans vänner körde moppe eller sådant. Men Nils var alltid glad ändå och brydde sig inte så mycket om det, Men under året han blev 16 så tog han ett jobb på ICA lagret. Det var inte ett kul jobb men man tjänade mycket i timmen och det är precis det jobb man behöver när man fortfarande går i skolan. Han tjänade sina egna pengar nu och hade för första gången i sitt liv pengar att spendera. Det första han gjorde var att gå hem till sin Mamma och Pappa och ge dem 10 000kr var för att tacka dem för allt dem har gjort under hans uppväxt. Han jobbade kvar på jobbet i 4 år. Nils fortsatte att jobba på ICA i 1 år efter studenten men sedan började han tröttna på det. Nu hade han pengar och det var inte det han strävade efter längre. Han sökte en skola för att kunna utbilda sig till polis. Efter 4 år i den här polis högskolan så var han klar. Men nu söker han ett jobb som polis och har därför flyttat till staden unive i hopp om att hitta sitt nya drömyrke...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror att jag kommer kunna bidra med att höja rp på servern. Jag tror också jag kommer kunna höja min egna rp och andras i olika scenarion. Jag ska försöka få rp att höjas i scenarion så att folk sköter sig och så att det blir så roligt men seriöst som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att jag inte alltid ska göra det som kommer gynna mig i ett scenario utan att tänka som om det vore en riktig situation. Alltså inte bara göra saker som är bra för mig utan också de andra i scenario. Så jag ska inte bara hoppa rätt in i support ifall jag förlorar ett scenario utan istället ta min förlust och gå vidare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många timmar spelade i fivem och har därför bra erfarenhet inom rollspel. Jag är bra på att hålla det på en hög rp nivå och ha scenarios som liknar verkligheten. Jag vet ofta vad man ska göra i olika scenarion för att hålla det på en hög nivå och därför tror jag att jag är bra för denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och rolig kille som gillar att prata med nya människor. Jag går i fotboll och har 2 träningar i veckan men utöver det så har jag väldigt mycket fritid så jag kan vara vid datorn mycket. Anmäl

Nekad. Anledning: Vänta 24h mellan dina ansökningar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka