Accepterad Axel Nilsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jallajallabreeeee/

Ditt Hex-ID: 110000148424137

Vad är din discord tagg? Lster#1556

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-09 231419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han kom senare när slagsmålet hade börjat och då trodde han att vi bara lallade och slogs i bil affären när det egentligen var en annan grabb som kom fram och slog oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och hade precis köpt en bil och min "brorsa" skulle också köpa något. Vi snackar med han som jobbade där och först så står det en civil person med pistol ute helt random. Så brorsan ringde polisen men han försvann killen med pistolen så vi tänkte inte mer på de. Men senare visade det sig att han var på provkörning och när han kom tillbaks från den gick han fram och slog ner mig utan anledning. Så vi slog tillbaks och det var där det startade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var lite felaktigt men jag förstår att från hans vinkel kommer han bara in till ett slagsmål i bilaffären. Så det såg nog konstigt ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans men har också spelat på servern länge och efter mina bans har jag aldrig gjort om samma fel igen. Som man brukar säga man lär sig av sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske skulle stått där och blivit nedslagen utan att göra något tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska försöka undvika slagsmål och liknande händelser på allmän plats men jag tycker det är mest fel på motpartens sida som kommer och slår mig i ryggen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka