Inaktuell Axel madsen | Ban Överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel madsen

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1234Aloxz/

Ditt Hex-ID: Ånga:110000140D6C069

Vad är din discord tagg? Axelcrazymode#9098

Vem var det som bannade dig? Amyar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-09 213557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde in i en sak och då inte rpa tillräckligt mycket vilket jag också tycker jag gjorde fel och blev då mild powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi/Nätverket har fest på cayo och jag skulle visa en grabb som kanske skulle gå med oss mina vapen osv. Sen när jag ska köra tillbaka så kör jag in i en sak och stönar en gång men inget /me eller liknande vilket var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då jag bara stönade en gång och sen körde vidare vilket var fel av mig då jag kunde gjort bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft 5 tidigare bans men de bansen var ett bra tag sen( typ 2-3 månader sen) och det var då jag va ny till rp osv. Men jag har lärt mig väldigt mycket av de bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänat längre + att skriva t.ex /me ont i huvudet eller nacken eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att jag alltid ska rpa på skador oavsett vad vilket jag vet också kommer bli roligare då jag försöker mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka