Nekad Axeeeo | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axeeeo

Aktiv Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802641460/

Ditt Hex-ID: 11000013235a234

Vad är din discord tagg? Axeeeo

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: xcdzbv.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att använda silent aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var skottlossning och efteråt blev jag bannad och skickad ut ur dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban och det finns säkert något klipp eller liknande som påvisar att jag har brukat mig av tredjepartsmjukvaror.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertalets gånger tidigare och varje gång tar jag tid och reflekterar över mina ageranden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte fuska och acceptera att många andra fuskar och att bli nedskjuten hela tiden samt att lita på staffsen att de hittar alla som fuskar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att försöka hålla mig undan från det kriminella livet, för det är alltid då det blir knapert. Annars är det alltid lugnt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka