Accepterad Axe | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axe

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JoelsMamma69/

Ditt Hex-ID: 11000010a1445f1

Vad är din discord tagg? Axe#6941

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trode väl att jag körde ifrån med min egen vilja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med mina kommpisar och åkte runt. Dom hade spelat längre än mig så jag lyssnade på allt dom sa. Vi svängde inn vid nåt hus där det var många mänsikor. En av mina kompisar som satt i bilen såg att nåra av dom soom var på det där stället innn oss hade vapen. Min kompis började skrika kör,kör,kör och jag kör iväg. Men då tar en kille fram en pistol och siktor på oss när vi håller på att åka där ifrån men jag hörde inte vad rånaren sa för att mina kompisar bara skrk kör, kör, kör. Så jag åkte iväg. Jag vet att det var failrp att köra iväg när någon rånar,håtar dig. Men jag hörde inte vad rånaren sa. Han kunde lika järna säga åk här ifrån. Så jag och mina kompisar körde iväg och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hörde inte vad han med pistolen sa. Och mina kompisar hade spelat längre än mig så jag lyssnade på dom. Jag har läst reglerna men jag visste att det är failrp att åka iväg om någon hotar dig. Men jag hörde inte vad rånaren sa och ville.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen var när någon tog min cykel när jag gick in på afären. Jag sprakade ner cykeln så att han ramlade. Han slog tillbaka mig och toh cykeln och åkte iväg.
Jag blev rånad och dom sköt sönder mina bil däck. JAg försökte parkera min bil efter vägen så att den inte står på vägen men jag blev bannad för att jag körde utan 2 bildäck.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och inte lyssnat på mina kompisar och spelat rp som jag hade gjort om dom inte skrek.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer att stanna om någon hotar/rånar mig och oavsätt vad mina kompisar eller andra mäniskor säger. Och spela realrp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka