Accepterad Axcept | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SyrianeN Mehdi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192598933/

Ditt Hex-ID: 11000014973e995

Vad är din discord tagg? Axcept™#9999

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? P bannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd på Discord Och för: Combat Log, OOC In-Game ~Janne Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Försökte kontakta Staffs för att jag behövde hjälp. jag viste att man fick inte göra de så blev jag bannad på discord. jag lovar det kommer inte hända igen kommer läsa alla regler och förbättra mig. :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fivem Server : Det som hände är va då att min gängmedlem (Adam) blev kidnappad och då Försökte Melker bossen av gänget (Dropz1) Försökte Rädda Adam Men Då Blev Melker Kidnappad av det ökända gänget. Så jag och 3 Gängmedlemmar försökte Rädda (Adam) Och Melker (Dropz1) Men de va ungefär 10 pers där som kidnappade Våran boss och gängmedlem så vi körde runt de ungefär 7 varv då visste de att vi va från Colombo Gänget Så började de Köra efter oss Så vi försökte köra iväg men de som hände är en Saab 39 Kör rakt in i oss och bilen Slutade funka Montor va trasig och bilen behövde lagas alla mådde inte bra då kommer de som Körde efter oss de var tre bilar och de började Rikta vapen mot oss Jag kunde inte komma upp från marken då började min spel bugga Melker bossen av gänget ringde mig när de riktade vapen mot oss då försökte jag lägga mobilen i fickan men Då Va mobil ringsignalen Buggad för mig Så sa de att jag skulle upp med händerna men det gick inte allt va konstig för mig Bug, D-sync så behövde jag starta om datorn men problemet va att klockan va 11:15 de va 5 min tills min internet skulle stänga av Då hann jag inte komma tillbaka In game och första scenariot. Discord Server: De som hände är att jag dm Mods och Trainee för att jag blev bannad på unive så försökte jag kontakta någon för att hjälpa mig men igen svarade försökte kontakta och försökte men ingen svarade. Men de som jag kontakte försökte kontakta mig denna kvällen när jag bannad men jag kunde inte prata med de för att min internet stängdes av den tiden de va ungefär runt 11:30pm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej , De va jag som gjorde Fel jag lämnade scenariot men på grund av min internet Stängdes av varje dag under viss tid .Nej , jag försökte kontakta någon mod,Trainee för mycket Förlåt för att jag kontaktade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft, jag lärde mig att använda mer sunt förnuft i min rp. METAGAMING, Jag lärde mig att inte tar information från OOC och tar det som In Game information.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fivem server : vad jag kunde göra istället är att jag skulle Restarta Datorn innan scenariot Jag bugade innan scenariot så om jag va smart där skulle jag Restarta för att när jag blev rånade så va spelet Konstring för oss. Discord Server : de kunde jag göra istället är att jag skulle inte skicka medlande till alla Trainee och mods för att hjälpa mig de jag kunde göra att jag skulle Dm en Mod ok bara vänta på svar tills de svara mig .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja , de har jag lärt mig Kommer inte hända igen. jag lovar att jag kommer nu starta ett nytt liv i Unive börja om allt de kommer vara bättre en förut. :)

Har du läst våra regler? Ja

Men jag lovar att jag kommer nu starta ett nytt liv i Unive börja om allt de kommer vara bättre en förut. :)

Tillbaka