Nekad Axcept™ | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axcept™

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192598933/

Ditt Hex-ID: 11000014973e995

Vad är din discord tagg? ArabeN™#0002

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad#2880

Hur lång tid var din ban? Perma banned

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skapar rp server med planer att starta upp egen Laddar ner alla unives scripts

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att ska göra en Dev server eller som ni säger rp server !

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände är att jag sa till min vänner att jag ska starta upp min dev så kom nån och sa att om jag skulle rp på de då sa jag att i framtiden aa khanse om jag blir bannad för evit på unive men de vill jag inte. Men nu blev jag de för att jag sa att jag skulle khanse rp på de i Framtiden om det händer något khanse sa jag !

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget de ända jag ville göra är att lära mig att koda och va proffs på de och öppna en Dev server som alla kan spela på och ha kul tx. nu på unive som krimminel är det hårda regler som ni säger gå och spela sandbox eller en annan server som man kan skotta på så tänkte att jag göra en dev server med månaga billar och Nya Vapen som jag ladda ner nu de Filen som jag lada ner va ny Vapen Gäng ped skin Snabba bilar. som alla kan spela på och ha kul !

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft, jag lärde mig att använda mer sunt förnuft i min rp. METAGAMING, Jag lärde mig att inte tar information från OOC och tar det som In Game information.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte göra en Rp server som jag skulle använda i framtiden om jag blir bannad , Sannigen är att jag fersöker göra mina vänner glada och ha roligt på min dev server :) Tack !

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att Aldrig göra en egen server om man spelar på en server då ska man spela på de inte på nån annan server !

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag Förstår men vill gärna komma till baka till unive :(

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka