Nekad đˆđœđšđ‚đšđšđ©đŸđ± | Ban Överklagan | Hedgehog

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/45aan

Ditt Hex-ID: steam:1100001609de5dc

Vad Àr din discord tagg? Elitee1337

Vem var det som bannade dig? Ingen har bannat mig det var anticheat som banna mig

Bild pÄ banmeddelande: imageUN.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Det var ej staffs som banna mig utan anticheatet som gjorde det

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad av anticheat eftersom att jag var i fÀngelset och diska nÀr ja var uttrÄkad sÄ track jag f8 och börja trycka pÄ massa olika grejer, jag track pÄ dev tools och det kom upp massa koder o skit sen sÄ tog ja bort det och gick tillbaka ingame men jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men jag track pÄ nÄgot i nÄt nui i f8 sen stod det dev tools och jag undrade vad det var sÄ jag track pÄ det och inget speciellt hÀnde, nÀr jag stÀnger ner och gÄr tillbaka ingame sÄ blir jag bannad av anticheat

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Har förut blivit bannad för suntförnuft men det var 1 Är sen och jag har tagit lÀrdom efter den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte trycka pÄ massa saker

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag kommer inte att göra om det igen

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka