Nekad awsbakr | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awsbakr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? awsbakr

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi omar 37 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är väldigt pålitlig • Han är kreativitet • Han har diciplin • Han har stort tålamod

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namn: Dragan Djuric Ålder: 32 år Bakgrund: Ursprungligen från Belgrad, Serbien, flyttade Dragan till staden i jakt på ett nytt liv efter flera år i Europas undre värld. Han har ett förflutet som både säkerhetsvakt och indrivare, vilket gett honom rykte om att vara både kall och beräknande – men också lojal mot dem som förtjänar det.Personlighet: Dragan är en tystlåten och allvarlig man, som hellre lyssnar än pratar. Han har en stark moralisk kompass trots sitt kriminella förflutna och drivs av respekt, lojalitet och familj. Han hatar förräderi och har nolltolerans mot svek.Yrke/roll i staden: Dragan försöker lämna sitt gamla liv bakom sig genom att arbeta som mekaniker och småföretagare, men ryktet om hans förflutna gör att han ofta dras in i gråzoner – där han får agera fixare eller medlare mellan kriminella grupper. Han har också kontakter inom den illegala vapenhandeln, även om han försöker hålla sig borta från den världen.Utseende: Kraftigt byggd, med rakad skalle, kort skägg och flera tatueringar från sin tid i Europa – bland annat en serbisk örn på bröstet och ett ortodoxt kors på underarmen. Klär sig ofta i svart läderjacka, jeans och kängor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett orginellt rp med bra och mycket socialt rp men också roliga rp scenarion och spela utan regelbrott och rapportera vid regelbrott.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna eller att man "offrar sig" för att den andra personen ska få en vinnst, beroende på hur scenariot utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot små regler några gånger utan att jag märk de jag har lärt mig att inte göra de då jag fått ban dem gångerna samt muntliga varningar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, nlr, metagaming, powergaming, men den viktigaste sunt förnuft kan rabbla upp mer regler men jag har koll på det mesta.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka