Accepterad Awpmaster123 | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Awpmaster123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Buster Bülling

Vad är ditt discord namn? BRAP$

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Kalla är en framåt riktad person som gillar att det går fort i alla sammanhang men han kan ochså vara en tyst och diskret menisks och han väldigt vän om vad han gör men han kan ochså vara väldigt efter klok och han är en väldigt lojal person och han står för det han säger och gör men han ochså lite bossig särskilt mot sin lille bror Albin som han älskar men och retar och bossar över väldigt ofta men Kalle gillar ochså bilar och han gillar att göra fort och han är väldigt bra förhandlare

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle kunna hjälpa er med att skicka ut folk som inte hör hemma på unive och kunna informera om jag hittar buggar Och så vidare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För vill kunna utväxla min RP och min karaktär på serven

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis som tipsade denna serven som han burgare spela på och jag ba jag kan väll prova ochså fasnade jag på denna seger och jag älskar den!!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli den största privatpersonen på serven som säljer bollar och den som har dom fetaste och dyraste bilarna och bli den största gangstern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive för den är den bästa och för den har dom bästa folken som RPar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka